Startup League” je nova inicijativa za promociju i marketing startapa i članova “Founder Institute“. Podrška se u prvom redu odnosi na sponzorstva i popuste na kotizacije za globalne startap događaje, promociju u medijima i besplatnu rezervaciju posebnih, novih domena.

Marketing je jedan od ključnih alata za uspeh svakog startapa. Ako se od početka dobro isplanira, marketing može na različite načine da pomogne startapu u svakoj razvojnoj fazi, i to u privlačenju pravih ljudi u startap tim a zatim i u privlačenju investitora ili partnera. Što je najvažnije, marketing može da skrene pažnju šire javnosti na startap i pomogne njegov rast i razvoj.

Naravno, kada nedostaju sredstva i investicije i kada je startapu prioritet da radi na razvoju proizvoda, marketing i njegove mogućnosti su često zapostavljene. Na primer, samo troškovi štanda i učešće na tehnološkim konferencijama iznose i preko 2000 dolara, bez uračunatih dodatnih troškova putovanja, smeštaja i sl.

Ideja “Startup League” je da pomogne startapima u marketing aktivnostima i znatno smanje troškove promocije. Preko mreže partnerstava i sponzorstva, omogućuje im prisutnost na vodećim startap događajima i konferencijama. Takođe, kroz organizovanu marketing podršku i veliku vidljivost, obezbeđuje lansiranje startapa i njihovih novih ideja. Ovo je svakako i dodatna podrška redovnim promotivnim aktivnostima koje “Founder Institute” organizuje za svoje startape širom sveta, kao što su “Meetups“, “Webinars“, i drugi programi koji promovišu startape u globalnom ekosistemu.

Benefiti – konkretno!

Članovi “Startup League” mogu ostvariti 25% popust na kotizacije za vodeće svetske startap festivale, konferencije i događaje i to za: TechCrunch Disrupt, WebSummit, RISE, Collision, Slush i mnoge druge.

Osim toga, svi u “Founder Institute” mreži dobijaju besplatan novi domen, marketing i PR podršku u sponzorisanim objavama za medije, zatim brendirane reklamne proizvode, “T-shirts” i još mnogo toga.

I sve to, bez troškova članarine i bez skrivenih troškova!

Ko su heroji?

Postoji samo jedan uslov da se startap učlani u “Ligu”. Startap koji želi da postane član “Startup League”, treba da aktivira web sajt na domenu sa nekom od sledećih ekstenzija: .tech .store .space .online .host .site .website ili .press.

Još uvek nemate ovakav domen? Bez brige. Svi članovi “Founder Institute” mogu dobiti domen sa ovim ekstenzijama besplatno i rezervisati ga preko “Radix” platforme.

Zašto ovo radimo?

Mi verujemo da je pravo i dobro ime startapa ili proizvoda prvi korak ka dobrom marketingu. Pošto smo veliki ljubitelji inovacija, zato i radimo u svetu biznisa, promena i interneta.

Zaista mislimo da startapi koji krenu nekonvencionalnim putem i odluče da ponesu ime nekog novog domena, zaslužuju punu pažnju i glasnu promociju, a “Startup League” je naš način da to i uradimo.

Ako vam je budžet malo tesan da učestvujete na nekoj od narednih tehnoloških konferencija, mi ćemo vam sponzorisati 25%. Ako nemate kontakte sa online izdavačima, mi ćemo objaviti tekstove o vama. Takođe, ne morate brinuti o produkciji brendiranih proizvoda. Samo za vas, možemo skrojiti marketing kampanju baš kakva vam treba, dovoljno je da nam se javite!

Zašto nove domen ekstenzije?

Uz odličan domen, ide i odličan marketing!

Naziv i pozicioniranje kompanije u velikoj meri određuje njenu budućnost. Dobar i inovativan domen koji već sam za sebe puno govori o kompaniji i poslovanju može biti od velike pomoći.

Nove domen ekstenzije, kao što su one gore pomenute, otvaraju mogućnost startapima da se izdvoje iz gomile uobičajenih imena i besmislenih ekstenzija. Nove ekstenzije daju brendu šansu da dodatno istakne ime proizvoda koje ga definiše, uz esktenziju koju će korisnici lako pamtiti i prepoznati. Tako im ujedno pomažemo da prevaziđu problem davanja imena i pozicioniranja.

Da li su nove domen ekstenzije popularne?

Da, itekako!

Nove domen ekstenzije su novi identitet za mnoge startape. Sa njima, više nema potrebe da izvrćete nazive proizvoda niti da trošite marketing budžet za .com domene koji su u posedu preprodavca domena.

Nove domene usvajaju ne samo startapi u ranoj fazi razvoja, nego i veliki tehnološki brendovi koji prave radikalne zaokrete i usvajaju nove domene koji dodaju značenje, istuču svrhu i vrednosti njihove online prisutnosti.

Dobar primer je “Consumer Electronics Show” (CES) kompanija koja je početkom godine prešla na domen ces.tech koji je unapredio njihov online identitet.  Evo šta o tome kaže Jeff Joseph, podpredsednik komunikacija i strateških odnosa:

“Mi podržavamo inovacije i razlike koje su moguće uz pomoć tehnologije. “Consumer Electronics Show je poznat kao vodeća svetska izložba inovacija i srećni smo što nas predstavlja domen koji tako sažeto i dodatno ukazuje na vrednosti za koje se zalažemo.”

Na “Radix” veb sajtu uncomplicate.online nalazi se dobar pregled startapa koji koriste nove domen ekstenzije, i to s ponosom!

Gužva je pred vratima!

“Startup League”  može reći da je već privilegovan startap članovima koji su među prvima prihvatili nove ekstenzije i koji su jedva dočekali da se ukrcaju na ovaj brod. Na listi su startapi iz celog sveta, iz US, Švajcarske, Italije, Indije, Južne Afrike itd.

Neki od naših članova su: kika.tech – startap koji razvija novu tehnologiju za podršku human ekspresija koju pokreće samoučeća mašina preko aplikacije nove generacije tastature, zatim devteam.space – ekskluzivna mreža najboljih dev timova na svetu, kao i horus.tech – nosivi uređaj razvijen da pomaže slepim i slabovidim ljudima tokom celog dana.

“Startup League” je već sponzor dva startapa (Crowdbeamer, Koder) koji će ove godine učestvovati na prestižnom Disrupt San Francisco 2016. Pogeldajte više o njima i drugim fenomenalnim startapima ovde!

Koraci za vas?

Da postanete član “Startup League” je lako k`o pasulj.

Dovoljno je da odete na startupleague.online i prijavite se na sajtu.

Zatim se prijavite na “Founder Institute” i dobićete besplatan domen, samo se javite kada završite prijavu na email leaguesupport@radix.email.

Ako imate poteškoća sa prijavljivanjem ili dodatna pitanja, javite se na info@serbiastartup.rs i sve ćemo rešiti odmah.

Izvor: fi.co